reklama

Rumburax nekrstil nový album

Včera som bol pozrieť na krste nového albumu mojej obľúbenej bratislavskej kapely Rumburax. V Randale sa zišla celkom dobrá zostava kapiel ale z krstu nič nebolo. Napriek tomu som vôbec neodchádzal sklamaný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Poďme na to pekne po poriadku. Prví vystupovali slovenskí The Undying . Napriek technickým problémom a občasnej nezohratosti sa mi kapela páčila a vystúpenie malo šťavu. Chalani nehrali žiadne komplikované veci ale jednoduchosť im svedčí a agresívne a priamočiare to bolo dostatočne. Celkom rád sa pôjdem pozrieť na ich ďalší koncert a jesenný krst EP v Randale (26. 9.)

Ako druhá vystúpila talianska kapela Arcadia. Kapela nabehla na pódium takmer profesionálne, vo "firemných" tričkách s menovkami. Dojem trochu kazil spevák, ktorý mal na chrbte "nefirmný" ruksak. Každopádne to rozbehli hneď od začiatku veľmi slušne. Kapela svoj štýl označuje ako bastardcore a v podstate to aj sedí. Bol to v podstate našlapaný hardcore, v ktorom som počul sem tam fear factory, korn machine head, soilwork alebo trebárs aj sevendust. Inštrumentálne hrali na dobrej úrovni, aj keď bubeník sa mi zdal byť trochu jednotvárny a spevák sa trochu strácal v melodických pasážach. Na pódiu sa evidentne všetci dobre bavili, hlavne dredatý basák, poskakujúci trochu ako Fieldy. Jedinou výraznejšou chybičkou krásy bolo, chlapi hrali trochu dlhšie ako bolo treba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nasledovali Rumburax. Táto kapela funguje už dosť dlho a je to veľmi cítiť na ich skvelej zohratosti. Základom energickosti ich živých vystúpení je jednoznačne geniálny gitarista Ondree, na ktorom je vidieť, ako si to po celý čas užíva. Ten široký úsmev a poskakovanie určite nevyzerajú ako plánovitá show. Dôležitý je rozhodne aj perfektný bubeník Mareček, ktorý so strojovou presnosťou a zároveň z ľahkosťou profíka hrá pomerne komplikované rytmy. Jedno je isté - chalani majú svoj štýl dobre vyšpekulovaný a jednoznačne vedia čo chcú hrať a ako na to. Kompaktný crossoverový mix najviac pripomínajúci Korn na Slovensku nemá konkurenciu čo sa týka originality, zvuku a živých vystúpení. Ak sa mýlim a nejaká je, rád sa nechám poučiť ;) Chalani včera striedali veľmi podarené nové veci so staršími a celý koncert ubehol ako po masle. Z očakávaného krstu ich druhého albumu Good Times - Bad Times však nič nebolo. Adam na konci oznámil že nahrávku ponúkli niekoľkým labelom a čakajú, či sa niektorý neodhodlá vydať ju oficiálne. Dúfam, že sa im to podarí a chalani dostanú možnosť ukázať sa svetu. Dve skladby z nového albumu sú na myspace, tak vypočujte a vytvorte si názor sami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na poslednú kapelu, českých Psycho Radio , som už nepočkal. Nezaujali ma songy na myspace, ale najväčšiu úlohu v tomto mojom rozhodnutí zohral fakt, že ako šofér som bol už prepitý sódy a kofoly a závidel som všetkým okolostojacim pivopičom. Tak som sa radšej odobral domov pozerať nočný zápas NHL.

Peter Šinkovic

Peter Šinkovic

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ukecaný muzikant Zoznam autorových rubrík:  HudbaMišmaš

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu