reklama

Gogoll čo? Skindred?

Prednedávnom mi last.fm odporučilo event - koncert mojej obľúbenej kapely Skindred 9.4. v Bratislave. Nechcel som tomu veriť ale potvrdil mi to aj myspace kapely. Tak reku pozriem kde sa lístky a čo za ne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Samozrejme som nenašiel žiadne informácie o koncerte Skindred na slovenských lístkoportáloch a tak som sa pekne krásne vrátil na kapelový myspace, kde som sa dozvedel, že robia vlastne predkapelu nejakým Gogoll Bordello. Sranda. Keď som pred troma rokmi narazil na Skindred tak som bol uchvátený a čakal som, kedy sa títo angláni, resp. walesania prídu ukázať na nejaký slovenský festival. Mix punku, rocku, metalu a čistokrvného reggae (normálne som googlil ako sa to správne píše)...podľa mňa by boli všetci festivaloví fanúškovia nadšení a kapela z UK ani tak veľa nestojí. Minulý rok im vyšiel druhý album - Roots Rock Riot a ja už som netrpezlivo sledoval, kam sa vydajú na európske turné. V prvej várke termínov nebolo žiadne Slovensko, najbližšie Novarock. Tajne som dúfal, že Hodokvas ako partner Novarocku by ich mohol zaradiť. To že som naivný mi došlo až keď boli ako headliner oznámení Sex Pistols. No a zrazu toto. Strela z jasného neba. Škoda že lístok je za tisícku. To už sa asi skôr rozkývem na Novarock. Cena je LEN trojnásobná, množstvo zážitkov neporovnateľné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na záver už len odporúčam kliknúť na myspace link dole a vypočuť pár songov.

Peter Šinkovic

Peter Šinkovic

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ukecaný muzikant Zoznam autorových rubrík:  HudbaMišmaš

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu