reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Šinkovic

Peter Šinkovic

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ukecaný muzikant Zoznam autorových rubrík:  HudbaMišmaš

reklama

Hudba

Uneven Structure - Februus

Peter Šinkovic

Uneven Structure - Februus

Ďalším dlhoočakávaným albumom na djentovej scéne je Februus od francúzskych Uneven Structure. Pre tých čo majú napočúvané ich prvé EP 8, bude tento dvojalbum, ktorý vyšiel 31.10.2011 veľkým prekvapením.

  • 2. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 625x
  • 0
Festival EUROBLAST, Köln, Djermany

Peter Šinkovic

Festival EUROBLAST, Köln, Djermany

Fenomén djentu valcuje skrz všetky metalové žánre a je dosť možné, že ďalší album Machine Head, ktorí vždy svojou tvorbou sledovali aktuálne pohyby na scéne, bude tiež djentový. Napriek tomu djentové kapely stále koncertujú s rôznymi death/tech/corovými kapelami a na role headlinerov si musia počkať. Nie však na festivale Euroblast, ktorý už druhý ročník po sebe úzko spolupracuje s portálom got-djent.com. Tento rok to boli dva dni djentovej elity aj so slovenskou účasťou.

  • 25. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 740x
  • 6
Textures - Dualism

Peter Šinkovic

Textures - Dualism

Textures nie sú žiadnym nováčikom na modernej metalovej scéne. Už ich debut Polars, vydaný v roku 2003, zaujal kritiku a fanúšikov, neortodoxným miešaním brutality, melodickosti a zvláštnych rytmov. Najnovší album Dualism je logickým pokračovaním cesty, po ktorej táto talentovaná holandská kapela od začiatku kráča.

  • 23. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 627x
  • 9
Mastodon - The Hunter

Peter Šinkovic

Mastodon - The Hunter

Mastodon je divný. Názov, zvuk, grafika, témy, celý je divný. Po albumoch Remission, Leviathan, Blood Mountain a Crack The Skye prichádza s ďalším uleteným eposom - The Hunter.

  • 21. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 180x
  • 3
StainD - 2011

Peter Šinkovic

StainD - 2011

Je málo kapiel s tak charizmatickým frontmanom, ktorému fanúškovia a kritika verí všetky mindráky, ktoré zhudobní. Aaron Lewis bol vždy mrazivo úprimný a na vývoji Staind bolo cítiť ako sa z človeka plného hnevu a úzkosti mení na spokojného otca a manžela. Staind prekonali dlhú cestu a album, ktorý vyšiel 13.9. by mohol byť posledný.

  • 14. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 695x
  • 0
reklama
Aliases - Safer Than Reality

Peter Šinkovic

Aliases - Safer Than Reality

Skúste si predstaviť kombináciu zbesilosti The Dillinger Escape Plan, invenčnosti Sikth a spevov v rozsahu oboch plus čosi navyše.

  • 16. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 651x
  • 2
Tesseract - One

Peter Šinkovic

Tesseract - One

Got Djent? Tí čo sledujú trendy v modernej gitarovej hudbe, poznajú odpoveď na túto otázku. Tí ostatní ju snáď po prečítaní ďalších riadkov budú poznať tiež...

  • 24. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 736x
  • 6
reštart/rekapitulácia

Peter Šinkovic

reštart/rekapitulácia

rozhodol som sa že tento blog reštartnem.

  • 24. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 247x
  • 5
Fellsilent - Hidden Words

Peter Šinkovic

Fellsilent - Hidden Words

30.6. vyšiel debutový album Hidden Words britskej kapely Fellsilent. Fanúšikovia polyrytmických šialeností v štýle Meshuggah alebo Sikth sa majú na čo tešiť.

  • 2. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 527x
  • 1
Alanis Morissette - Flavors Of Entanglement

Peter Šinkovic

Alanis Morissette - Flavors Of Entanglement

Nový album Alanis Morissette je pre mňa príjemným prekvapením. Alanis vyzerala, že už zostane len na úrovni pesničkárky s gitarou. Na tomto albume však ponúka rôzne príchute svojho prejavu.

  • 25. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 776x
  • 3
reklama
Rumburax nekrstil nový album

Peter Šinkovic

Rumburax nekrstil nový album

Včera som bol pozrieť na krste nového albumu mojej obľúbenej bratislavskej kapely Rumburax. V Randale sa zišla celkom dobrá zostava kapiel ale z krstu nič nebolo. Napriek tomu som vôbec neodchádzal sklamaný.

  • 10. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 722x
  • 0
Gogol Bordello a Skindred v Aréne.

Peter Šinkovic

Gogol Bordello a Skindred v Aréne.

Tak som predsa len išiel na koncert Gogol Bordello a hlavne Skindred do Arény. Lístok som získal za polovičnú cenu a tak už ma tak netlačili bubáčiky. Moje očakávania sa v podstate naplnili do bodky.

  • 10. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 876x
  • 2
SIKTH - je toto ešte vôbec metal?

Peter Šinkovic

SIKTH - je toto ešte vôbec metal?

Dva, tri roky dozadu som po prvý krát počul kapelu SIKTH. Doslova ma to prefackovalo. Také intenzívne hranie som už dlho nepočul. Trochu Meshuggah, trochu Strapping Young Lad, veľký kus originality... Skúsim Vám túto kapelku predstaviť.

  • 5. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 631x
  • 0
Gogoll čo? Skindred?

Peter Šinkovic

Gogoll čo? Skindred?

Prednedávnom mi last.fm odporučilo event - koncert mojej obľúbenej kapely Skindred 9.4. v Bratislave. Nechcel som tomu veriť ale potvrdil mi to aj myspace kapely. Tak reku pozriem kde sa lístky a čo za ne.

  • 2. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 854x
  • 3
Meshuggah - Obzen (nielen)

Peter Šinkovic

Meshuggah - Obzen (nielen)

Nový album od švédskych šialencov vyžívajúcich sa v polyrytmických kompozíciách a strojovej presnosti na hranici ľudských schopností.

  • 2. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 841x
  • 8
reklama
Ako sa hľadá muzikant do kapely

Peter Šinkovic

Ako sa hľadá muzikant do kapely

Som tak trošku šéfom vo svojej kapele a už som musel niekoľkokrát povedať členovi - kamarátovi, ktorý akosi stratil záujem, že by sme sa mali rozlúčiť. Hráme len pre zábavu, ale o to dôležitejšie je aby sme si v tej skúšobni fakt zamakali.

  • 2. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 204x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu