reklama

reštart/rekapitulácia

rozhodol som sa že tento blog reštartnem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Je kopec novej muziky a nikto o nej nepíše, tak to skúsim ja. Zostáva mi zrekapitulovať ako dopadlo to, na čo som sa tešil...

Rumburax sa v roku 2009 rozpadol, posledný koncert odohrali tuším na Pezinrocku. Na troskách Rumburaxu vznikla kapela rust2dust. V podstate sa zmenil iba spevák, hlavné prednosti zostali - totálna rytmika a gitary s ťahom na bránu.

CiLiCe - album Deranged Headtrip vyšiel v roku 2009 a je podľa mojho názoru jedným z top 3 metalových albumov roku 2009. Mal som tú česť absolvovať s touto kapelou krátke turné po Slovensku a odvtedy si ich vážim ešte viac. Rok 2010 priniesol zmenu na poste speváka (pôvodný spevák nastúpil do Textures), ale CiLiCe sa podarilo nájsť plnohodnotnú náhradu asi za 6 mesiacov. V súčasnosti pracujú na veľmi očakávanom druhom albume.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý, kto trochu sleduje hudbu vie, že s Deftones a ich ďalším albumom to nebolo také jednoduché. 4.11.2008 sa pri autonehode vážne zranil basák Chi Cheng. Upadol do kómy a doteraz nie je úplne pri vedomí. V Deftones ho dočasne nahradil Sergio Vega a nový album vyšiel až v máji 2010. Na Diamond Eyes sa kapela predviedla vo výbornej forme a s podstatne agresívnejším materiálom ako na predchádzajúcom albume.

The Illusion Of Progress od Staind vyšiel bez komplikácii a mňa osobne nesklamal. Žiadny prevrat ale ani prepad. V roku 2009 som mal možnosť ich vidieť na Novarocku a bolo to výborné, plné energie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zato Saudades De Rock od Extreme bol pre mňa obrovským sklamaním. Vyhorené, tuctové a ešte aj ten Cherone akosi zabudol spievať. Veľká škoda

Zato Mastodon vydali druhý z mojich top 3 metalových albumov roku 2009. Crack The Skye je prepracovaný, melodický a hlavne úžasne pestrý album, ktorý sa dá počúvať dokola a stále objavovať ďalšie a ďalšie vrstvy. Naživo som stihol na novarocku iba tri skladby (zdrhal som na FNM) ale bolo to super. Mastodon týmto album vstúpil do encyklopédií.

Slipknot s All Hope Is Gone stúpil do niečoho úplne iného. Nezaujímavý, nudný album bez výraznejšieho nápadu síce sprevádzala obligátna výmena masiek (tak nejak som dúfal, že ich už odložia) a masívna kampaň, ale samotný album zostal viac obligátny ako masívny. Tiež škoda.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ešte z rýchlika prebehnem koncerty:

Mešuge a DEP v Prahe - vynikajúce kapely, hrozný klub, hrozný zvuk. DEP som videl predtým v Arene a potom v Randale a nebol žiadny problém so zvukom. Na reprízu Meshuggah si musím počkať.

Na Slayeri som nakoniec nebol. Kašlem na Topfest.

Alicia Keys bola super. Výborná speváčka, výborná kapela, ani Incheba to nemohla pokaziť. Proste hudba v čistej podobe.

Na Novarocku boli super FNM, StaticX, Mastodon, Killswitch Engage, Staind, Sevendust, slabí Slipknot, Metallica, Bring Me The Horizon, Chris Cornell a úplne najhorší zo všetkého boli Disturbed. Fuj.

CTRL+ALT+DEL

Peter Šinkovic

Peter Šinkovic

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ukecaný muzikant Zoznam autorových rubrík:  HudbaMišmaš

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu