reklama

Gogol Bordello a Skindred v Aréne.

Tak som predsa len išiel na koncert Gogol Bordello a hlavne Skindred do Arény. Lístok som získal za polovičnú cenu a tak už ma tak netlačili bubáčiky. Moje očakávania sa v podstate naplnili do bodky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Tak v prvom rade, bola to moja prvá návšteva v Divadle Aréna. Zo začiatku sa mi priestory veľmi páčili...pripomenuli mi nebohý Babylon klub. Bohužiaľ kvalita zvuku bola neporovnateľne horšia. Krátka a vysoká sála, ktorá sa hodí na divadlo a nejaké menej hlučné hudobné žánre. Na punk a crossover určite nie. Dovolím si povedať, že zvuk bol horší ako v Randal klube a to som tam bol na "amatérskych" kapelách podstatne bordelnejšieho charakteru.

Druhá vec, ktorej som sa obával, bolo že dám zbytočne veľa peňazí za kratučký koncert Skindred. Tak aj bolo. Chlapi zahrali 5 skladieb a hotovo. Keďže táto kapela ja na Slovensku prakticky neznáma a na ich vystúpenie nebolo ani žiadne promo, nečakali ich v hľadisku také ovácie ako hlavnú hviezdu večera. Napriek tomu sa im podarilo v naozaj krátkom čase rozpumpovať poloprázdnu sálu. Spevák Benji Webbe spieval naozaj perfektne a kapele to šlapalo. Vystúpenie však bolo pochované logicky ešte o čosi horším zvukom ako boli akustické možnosti sály. Pri pódiu nebolo rozumieť okrem kopáku skoro nič. Pred zvukárom to bolo o trochu lepšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tretie čoho som sa bál bola samotná veľká hviezda z USA - Gogol Bordello. Nakoniec to nebolo také zlé. Iba časom nuda. A možno práve kvôli tomu zlému zvuku, ktorý z našlapaného čardáša spravil techno. Ale po poriadku. GB si dávali dosť načas a ich vystúpeniu predchádzalo asi 30 min. pásmo reprodukovanej hudby. Takže bola vlastne predkapela aj predDJ. Vstup na pódium bol perfektný. Potulná spoločnosť cirkusantov, ktorá obsadila pódium si okamžite získala celú sálu. Napriek tomu, že tento štýl hudby mi veľa nehovorí, bol som nadšený. Vydržalo mi to však iba prvé štyri skladby, potom už sa mi to celé začalo nejako zlievať. Zvuk bol stále zlý, rozumieť boli iba pasáže, v ktorých nehrala celá kapela. Zvyšok bol bordel. S malým b. Z celej pestrosti tejto zaujímavej kapely zostala iba tupá tancovačka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak som sa po šiestej skladbe pobral do vestibulu, za 300 slovenských som si zlegalizoval mp3 druhého albumu Skindred (je to neuveriteľné, ale ešte stále sú veci, ktoré sa v SR sa nedajú kúpiť) a so zmiešanými pocitmi odišiel domov. Trochu potešený a dosť sklamaný, ale poučený. Do Arény už jedine na divadlo.

Peter Šinkovic

Peter Šinkovic

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ukecaný muzikant Zoznam autorových rubrík:  HudbaMišmaš

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu